يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۵ ب.ظ

درباره سايت

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۱۶ مطلب توسط «وحید احمدزاده» ثبت شده است

نگاهی به مراحل بازی نهنگ آبی 50 روز تا خودکشی

 گزارش اخبار

نگاهی به مراحل بازی نهنگ آبی 50 روز تا خودکشی ۰ نظر

مراحل بازی نهنگ آبی ؛ چالش 50 روزه تا خودکشی به دستور نهنگ آبی !

فیلیپ بوکین (Philipp Budeikin) یک دانشجوی روان‌شناسی بود که از دانشگاه اخراج شد. وی ادعای ساخت بازی چالش نهنگ آبی را مطرح کرده است. طبق اخبار، نخستین خودکشی به خاطر چالش نهنگ آبی در سال 2015 اتفاق افتاد. این فرد گفته هدفش از ایجاد بازی چالش نهنگ آبی، تمیز کردن جامعه با مجبور کردن افراد بدون فایده برای آن به خودکشی بوده است.

چالش نهنگ آبی

 

بازی نهنگ آبی تبدیل به عنوانی داغ در دنیای وب، تمامی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها شده است. بعد از اینکه مشخص شد از ابتدای معرفی بازی تاکنون چند صد نفر قربانی آن شده‌اند، تب بازی بیشتر شد و کاربران درباره مراحل بازی نهنگ آبی کنجکاو شدند. این بازی از 50 مرحله تشکیل شده است، اما کاربر نمی‌تواند همانند سایر بازی‌های کامپیوتری، طی یک شب آن‌ها را به اتمام برساند! بازی به نحوی طراحی شده که کاربر باید قدم به قدم جلو برود، به همین دلیل اغلب در هر روز، فقط یک وظیفه به وی محول می‌شود و فقط باید یک مرحله را پشت سر بگذارد.

هدف از این کار، درگیر کردن کاربر است. اگر مراحل بازی نهنگ آبی کمتر از این تعداد باشد، در ضمیر ناخودآگاه کاربر وارد نشده و نمی‌تواند او را برای خودکشی در آخرین مرحله قانع کند. همچنین اگر بازی بیش از این طول بکشد، بعید نیست با تبدیل شدن به روزمرگی، کاربر را از خود دور کند.

مراحل بازی نهنگ آبی

کاربر باید طی مراحل بازی نهنگ آبی اعمال مختلفی انجام دهد که تقریبا تمامی آن‌ها توام با خشونت هستند. یک نکته در این مراحل وجود دارد؛ کاربر باید (از نظر بازی) تبدیل به فردی جسور و شجاع شود، به حدی که بتواند در مرحله پنجاهم، قدرت پریدن از ارتفاع و گرفتن جان خود را داشته باشد!

دشمنان ما باید هوشیار باشند؛ جواب ترقه‌بازی تکفیری‌ها را با موشک دادیم

 خبر نظامی سپاه پاسداران

دشمنان ما باید هوشیار باشند؛ جواب ترقه‌بازی تکفیری‌ها را با موشک دادیم ۰ نظر

سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
دشمنان ما باید هوشیار باشند؛ جواب ترقه‌بازی تکفیری‌ها را با موشک دادیم.

لا سیف الا ذوالفقار
سپاه پاسداران آسمان را بر سر داعش خراب کرد.

منبع: www.farsnews.com

دشمنان نمی‌توانند به ما سیلی بزنند؛ ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد

 رهبری

دشمنان نمی‌توانند به ما سیلی بزنند؛ ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد ۰ نظر
رهبرانقلاب، ساعاتی قبل: این را هم دشمن بداند و هم دوستانی که دلشان می‌لرزد: دشمنان نمی‌توانند به ما سیلی بزنند؛ ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.

به هارت و هورت این کسی که تازه در آمریکا آمده نگاه نکنید
آمریکا از اول دنبال تغییر نظام بوده و همیشه شکست خورده
رهبرانقلاب، امروز: این انقلاب و نظامی که به وجود آمد، این از اول با دشمنی‌های سخت مواجه بود. حالا به این هارت‌وهورت‌های این بابایی که تازه آمده در آمریکا نگاه نکنید؛ این‌ها جدید نیست؛ این‌ها از اول بود؛ حالا زبان‌ها و لحن‌هایشان فرق می‌کند. از روز اول این هارت‌وهورت‌ها علیه جمهوری اسلامی بوده تا امروز؛ قریب چهل سال است؛ هیچ غلطی نتوانستند بکنند. این نهال را آن‌وقتی که یک ترکه‌ی نازک روی زمین بود نتوانستند بِکَنند، امروز تبدیل شده به یک درخت تناور؛ می‌توانند بکنند؟ غلط می‌کنند.
می‌گویند می‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهیم؛ خب کِی بوده که شما نخواستید این کار را بکنید؟ همیشه خواستید، همیشه سرتان به سنگ خورده، همیشه دماغتان به خاک مالیده شده؛ بعد از این هم همین خواهد بود.
این‌ها ملت ایران را نشناختند؛ این مفاهیم، ملت ایران را زنده نگه داشته است. این‌هایی که تازه در آمریکا سر کار آمده‌اند، مثل این کسانی که تازه وارد عالَمِ چاقوکشی شدند، این چاقوکشان تازه‌کار، بی‌تجربه، که به هرجا می‌رسند یک نیش چاقویی می‌زنند؛ نمی‌فهمند چه‌کار دارند می‌کنند، تا وقتی که توی دهانشان بخورد. وقتی توی دهانشان خورد آن‌وقت می‌فهمند حساب چیست، کتاب چیست.

شما ببینید از اول انقلاب این کسانی که در آرزوی نابودی جمهوری اسلامی بودند و حالا در اعماق جهنم هستند و از این دنیا با حسرت و ناکامی رفته‌اند چقدر هستند.

جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده است. بعد از این هم همین‌جور خواهد بود. این را بدانند، همه بدانند؛ هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می‌لرزد بدانند؛ جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.۹۶/۳/۲۸

منبع: KHAMENEI.IR

نتانیاهو به ایران هشدار داد اسرائیل را تهدید نکند

 خبر

نتانیاهو به ایران هشدار داد اسرائیل را تهدید نکند ۰ نظر

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل امروز دوشنبه ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) در جمع اعضای حزب خود، حزب لیکود، در کنست (پارلمان اسرائیل) گفت پیام او به ایران این است که اسرائیل را تهدید نکنید.

آقای نتانیاهو که ویدئوی این صحبتهایش در توئیتر او منتشر شده گفت: "ما اعمال و حرف‌های آنها (ایران) را دنبال می‌کنیم. من پیامی برای ایران دارم: اسرائیل را تهدید نکنید."

دیشب سپاه پاسداران ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که شش موشک میان برد ذوالفقار و قیام را به مواضع "تروریست‌های تکفیری" در منطقه دیرالزور در شرق سوریه شلیک کرده است.

در حساب اینستاگرام آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران چند پست منتشر شده که در یکی از آن‌ها گفته شده "تکفیری‌ها از عراق و سوریه جارو می‌شوند" و حمله موشکی "سیلی سپاه" بوده است.

}